Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

torsdag 15 april 2010

:)

Kvällen igår var väldigt trevlig:) Vi grillade först och sen kollade vi på Twilight och Newmoon innan jag tog mig hem till lägenheten och slocknade som ett ljus!

Idag har det varit grupparbete på schemat igen, men jag har även hunnit med att käka lite våfflor ute i solen med samma gäng som träffades igår:)

Nu ska jag bara slappa och kurera mig! Är fortfarande lite seg, men det känns som det är på bättringsvägen:)

2 kommentarer:

  1. Hej Ida!
    Hoppas du slipper alla långvariga förkylningar som härjar just nu;) Hur ser upplägget ut inför nästa helgs reunion? Ska vi hjälpas åt med något, vad är det för tider som gäller osv!? Vet att jag gillar att ha koll på läget men tänkte mest på praktiska saker;)
    Ha en bra vecka! Kram

    SvaraRadera
  2. Heej!
    Just nu ser det ju inte ut som att vi har vädret på vår sida, så jag funderar på om vi ska hoppa grillningen och bara träffas hos mig och partaja:) Annars har vi tänkt att alla får köpa med sig kött och tex potatissallad och sen kan vi fixa engångsgrillar! Men jag kan skriva ett inlägg på fejjan i nästa vecka om hur vi har tänkt oss att det ska bli:) Tack för omtanken:) Det ska bli skoj att träffas nästa vecka:) Kram

    SvaraRadera