Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

torsdag 1 april 2010

Zlatan:D

Såg ni matchen igår?! Arsenal-Barca alltså. Grymt bra fotbollsmatch och Zlatan är ju kung:)

Tog mitt pick och pack för att åka hem till hultet redan igår kväll. Kändes som att alla flydde Campus igår och jag ville inte vara sämre:P Jag fick sällskap av Mickan i bilen hem, skönt då det är riktigt segt att köra själv! Hann med en liten modevisning på Trendhouse på kvällen, där bland annat Jenny och Sofie modellade, ni var grymt duktiga tjejer:)

Har lunchat med Jenny idag, det blev massa snack och uppdatering, alldeles för längesen vi träffades! Efter det blev det en liten shoppingrunda i byn. Träffades massa roligt folk och snacka med, extra skoj är det att komma till Maxi, där hade jag nog kunnat stanna till stängning för att hinna med att prata med alla härliga gamla arbetskamrater. Men jag var tvungen att åka hem till Apelhult och börja tvätta:)

Hoppas att ni får en härlig skärtorsdag, min kommer bli vääldigt lugn:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar