Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

lördag 3 april 2010

Premiär!

Taif vann med 3-2 efter en rätt seg hockeymatch, men vi hade väldigt kul på läktarn:) Sen var det bara att skynda sig hem för att partaja loss med mina underbara Älmhultsvänner!




Festen igår var riktigt skoj:) Har bilderna från den på en annan kamera, så lägger upp dem imorgon:) Men bjuder på en bild från Fannis blogg! Den visar att en bild kan säga mer än tusen ord ibland:P Kom till Fanni och Mattias runt halv nio, slängde i mig en pizza och började partaja. Sen drog vi till Speak och som alltid är det skoj att träffa på folk som man inte har sett och pratat med på länge:) Tack Fanni och Mattias för den roliga förfesten!


Jag, storasyster och Jakob har haft grillpremiär ikväll:) Det är ju helt underbart gott!! Grillad kycklingfilé, potatis i ugn och tzatziki var det som serverades:)

Nu blir det lördagsmys med sis och Jakob! Hoppas att ni får en bra lördagskväll!

1 kommentar:

  1. hahaha precis vad jag tänkte skriva, en bild säger mer än tusen ord :) Kramis!

    SvaraRadera