Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

fredag 2 april 2010

Feeest:)

Har sovit två nätter ute i Apelhult, heeelt själv och ingen har kommit och rövat bort mig eller spökat för mig. Heelt otroligt faktiskt. Man är ju lite halvskraj varje gång man släcker lampan och lika glad varje gång man vaknar och det är ljust ute:P Haha, nojjig eller vad då:P?!


Idag är det fest:) Trodde inte att jag skulle vara taggad för det men just nu vill jag bara att klockan ska vara nio och att förfesten ska vara i full gång:) Låten här ovanför gör ju inte att man blir på sämre partyhumör för den delen heller:D Därefter väntar Speakeasy, skoj att svänga sina lurviga med lite Älmhultsmänniskor, det var ju ett tag sen nu!

Men först är det hockey i Dackehallen. Taif möter Olofström och nu är det bara vinst som gäller!! Håll tummarna för dom, och samtidigt kan ni även hålla tummarna för Eric och Johan. Ännu en viktig kvalmatch i innebandy för grabbarna grus och idag är dom uppe i Sandviken och spelar!!

Hoppas att ni får en bra långfredag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar