Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

onsdag 28 april 2010

...

Har gjort allt för att undvika pluggandet hela förmiddagen! Städa, diska och surfa på nätet är sååå mycket roligare än att plugga just nu! Men nu ska jag försöka få i mig något att äta, sen måste jag ta tag i examinationsuppgiften. Har kommit en bit på den, men vill helst ha den gjord till fredag så man slipper sitta med uppgiften i helgen!

I eftermiddag blir det dock en promenad med Mickan! Kan inte sitta inne hela dagen när det är så fint väder ute.

Hoppas att solen lyser på er också:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar